|
Parkeersets en -onderdelen van PI-nl zijn CE-, RoHS- en E-mark gecertificeerd. |
ga naar mobiele site
Webshop-artikelen worden doorgaans
in twee werkdagen bezorgd door DHL.
|
Parkeersensoreninbouwen.nl: Dode Hoek Parkeersensoren set
"Waarom déze set, en niet zo'n set die op de snelweg twee banen opzij kijkt?"
99% van de schades 'in de dode hoek' vindt plaats op lage snelheid!
En dus niet op de snelweg, wat veel mensen denken!
U schrikt wel, maar u raakt niets!
Wat zijn de meest voorkomende schades in de dode hoek?
Denk hierbij aan:
- parkeerschade (andere auto, muurtje, paaltje, kolom, bloembak)
- aanrijdschade (rotonde, fietser, wandelaar, spelend kind)
Allemaal dus op relatief lage snelheid. En in de bebouwde kom.
Wilt u bescherming hebben tussen de achterdeuren en de achterbumper, uw dode hoek?
Als alternatief voor een duur fabrieks- of after-market 'dode hoek detectie systeem' kan PI-nl een set -vergelijkbaar met onze set A, B, of E- plaatsen, waarbij net achter de achterwielen een sensor links en rechts in de (zij)bumper geplaatst wordt.
Wat doet het Dode Hoek Sensoren systeem van PI-nl?
- Een gewone sensoren-set ziet trapezium-vormig wat er achter de auto is. (oranje vlak)
- De Dode Hoek Parkeersensoren set van PI-nl laat ook zien wat er in het gebied tussen de hoeken van de achterbumper (dode hoek) en de achterportieren is.
(groene vlak)
- De DHP-set is niet bedoeld om op de snelweg één of twee rijstroken schuin opzij te kijken.
Hoe werkt het?
- Signalering vanaf 2,5 meter met piepende display (set DHP/A of set DHP/B), of signalering vanaf 1,5 meter met pieper (set DHP/E). Wij adviseren set DHP/A of -B; de display is dezelfde als van een standaard set A of B.
- Het systeem is handbedienbaar via een klein aan-/uit-schakelaartje (meestal in de buurt van de knie), dus u kunt het altijd aan of uit hebben, wanneer u dat wilt.
Het is niet altijd fijn als het systeem aan staat (bijvoorbeeld als u naast iemand voorgesorteerd staat), daarom moet je de set (via de schakelaar) of het geluid (via de pieper) uit kunnen zetten.
- Het systeem gebruikt geen led-indicators (knippertjes) in of bij de spiegels, zoals een DHDS-set, maar dus een piepende display of een pieper. Dit is in principe voldoende om schades te voorkomen.
- Het voordeel is dat het systeem op deze wijze maar € 220 kost en u toch extra beveiligd bent.
- Meestal is ook een mini-stroomomvormer nodig (€ 30), omdat de 'continue stroom' in veel auto's hoger is dan 13,3 volt (waar je '12 volt' zou verwachten).
- Montagetijd: 2,5 uur.
- De sensoren zijn standaard zwart (gratis), maar kunnen ook geleverd worden in standaard wit of zilver (€ 14 set), of in antraciet / mat-zwart (€ 10), of vooraf op uw kleurcode gespoten worden (€ 35).
- DHP-A/B/E is (tegen 'meerprijs campers') ook toepasbaar op campers, vrachtauto's en andere grote voertuigen! |
|
|
Voorbeelden:
Dode Hoek Parkeersensoren (set DHP/A 2023) ingebouwd door PI-nl in een Hyundai Ioniq uit 2019.
De display werd linksvoor bij de a-stijl gemonteerd.
Dode Hoek Parkeersensoren (set DHP/A 2023) ingebouwd door PI-nl in een Hyundai Tucson Hybrid uit 2021.
De display werd linksvoor bij de a-stijl gemonteerd.
Dode Hoek Parkeersensoren (set DHP/A 2023) ingebouwd door PI-nl in een Toyota Avensis sedan uit 2010.
De display werd op de binnenspiegel gemonteerd.
Dode Hoek Parkeersensoren (set DHP/A 2023) ingebouwd door PI-nl in een Rover 75 uit 2004. De display werd linksvoor bij de a-stijl gemonteerd.
Dode Hoek Parkeersensoren (set DHP/A set 2023) ingebouwd door PI-nl in een Volvo XC60 met canbus uit 2009. De display werd op de binnenspiegel gemonteerd.
Dode Hoek Parkeersensoren (set DHP/B set 2024) ingebouwd door PI-nl in een Renault Captur met canbus uit 2020/2021. De display werd linksvoor bij de a-stijl gemonteerd.
terug
HOME | informatie | keuzehulp | afspraak maken | foto's | FAQ | werkwijze |
garantie & vwd. | recensies | obd | links | nieuws | contact | webshop |
|
|
|
Parkeersensoreninbouwen.nl is een geregistreerde merk- en bedrijfsnaam;
'parkeersensoreninbouwen' en parkeersensoreninbouwen.nl' zijn derhalve
termen die gekoppeld zijn aan de merk-, bedrijfs- en websitenaam. Misbruik,
zoals ongeoorloofd gebruiken van exact dezelfde terminologie, of terminologie
die ogenschijnlijk specifiek voor winstbejag is
bedoeld, bijv. in
eigen url-,
merk-,
bedrijfs-, of website-namen, is juridisch gezien
onrechtmatig
en wordt bestraft. |
dochter van
355 Automotive |
parkeren zonder
parkeersensoren...
|
|
|